Курсы повышения. Тема 6 » Оценивание»
Теоретическое занятие-1 час
Практические занятия-4 часа (0,5 кредита)
я
Ход занятия:
Теоретическая часть:
В государственном стандарте указаны принципы оценивания результатов обучения учащихся.
Внутреннее оценивание( оценивает учитель на основе пройденных тем и языковых структур).
Согласно гос. стандарту в 1-4 классах нет отметки, оценивание носит формирующий характер, представляющее собой описание компетенций учащегося в соответствии с конечными результатами для данного класса.
Формирующее оценивание – это педагогическая технология, основанная на обратной связи от учителя и использовании учащимся самооценки для того, чтобы ученик сам определял дальнейшие шаги к улучшению собственных результатов. То есть «я оцениваю себя сегодня, чтобы понять, где я нахожусь, что мне нужно сделать завтра».
Учитель формулирует критерии успешной деятельности ученика до выставления оценки, или вырабатывает их совместно с учениками. Критерии работают, если они известны учащимся, а сами ученики в школе и дома могут соотнести с ними свои выполненные задания.
Внешнее оценивание ( на основе заданий, составленных Центром тестирования)
В стандарте написано:
«ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ՎԵՐՋՆԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ
Չափորոշչային վերջնարդյունքների ստուգումն իրականացվում է հաղորդակցական կարողությունների և Բլումի տաքսոնոմիայի տարբեր մակարդակներին համապատասխան գործողությունների համադրությամբ։ Դասընթացներում հաղորդակցական կարողությունների կարևորումը ենթադրում է, ձևավորող և ամփոփիչ գնահատում։ Հատկապես ամփոփիչ գնահատման բոլոր գործողությունները հիմնվում են ոչ միայն լեզվանյութի իմացության, այլ հաղորդակցական կարողությունների ստուգման վրա։
Տարրական դպրոցի արտաքին գնահատում իրականացվում է չորրորդ դասարանի ավարտին՝ տրամադրելով մեկ դասաժամ և գնահատվող աշխատանքի առաջադրանքները կազմվում են հաղորդակցական հինգ կարողունակություններից առնվազն երկուսի հիման վրա՝ օտար լեզվի ծրագրի չափորոշչում առկա տվյալ դպրոցի թեմաների, լեզվական գիտելիքի, վերջնարդյունքներին համապատասխան։
Հիմնական դպրոցի արտաքին գնահատում իրականացվում է իններորդ դասարանի ավարտին՝ քննության միջոցով, և գնահատվող աշխատանքի առաջադրանքները կազմվում են հաղորդակցական հինգ կարողունակություններից առնվազն երեքի հիման վրա՝ օտար լեզվի ծրագրի չափորոշչում առկա տվյալ դպրոցի թեմաների, լեզվական գիտելիքի, վերջնարդյունքներին համապատասխան։
Միջնակարգ դպրոցի արտաքին գնահատումը իրականացվում է քննության միջոցով, որի առաջադրանքները կազմվում են հաղորդակցական հինգ կարողունակություններից առնվազն երեքի հիման վրա և հաղորդակցական հինգ կարողունակություններից առնվազն երեքի հիման վրա՝ օտար լեզվի ծրագրի չափորոշչում առկա տվյալ դպրոցի թեմաների, լեզվական գիտելիքի, վերջնարդյունքներին համապատասխան, օրինակ՝ ունկնդրում, ընթերցանություն և գրավոր խոսք։«
В нашем комплексе предлагается следующая система оценивания:
Практическое задание 1.
Прочитать статью Сусан Маркосян » Все о том же«. Высказать свое согласие/ несогласие, процитировать в блоге понравившиеся отрывки статьи, написать к ним свои мысли.
Практическое задание 2:
Представить в блоге свой личный опыт оценивания, достижения.